2012-04-13

Morning my dear! Grå och mulen dag idag och visst blir man lite nere själv också då? hoppas inte bara det är jag iaf. Idag är det fredagen den 13:e och förutom att jag snart ska iväg och jobba lite så hade jag tänkt att ta det väldigt lugnt idag, lite träning och middagslagning sen bara slappa. Det är jag värd! Ha en fin (grå otursdag) hoppas inget otursaktigt händer. Kramar ♥


Jag verkligen lägntar tills jag kan besöka Bangkok igen, det var något med den staden och med Khaosan road som grep tag i mig. Jag blev förälskad, for real!

Kommentarer
Postat av: Frida

Amen!!! Vad glad jag blir :D Såklart jag fortsätter, blir så pepp av såna ord! Pussss!

2012-04-13 @ 16:52:25
URL: http://friidas.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0