2012-04-14

Pigga och vakna? haha några av er är nog det iaf :) I skrivande stund sitter jag och äter min frukost, gröt & ägg gott och mättande :) Snart går jag på mitt 10-22 pass och det är inte så där jättekul att jobba så en lördag men det blir goa pengar. Lördagar är "huvudattraktionen" på jobbet Svenska Spel & ATG och vi brukar va duktiga på att sälja vinster har jag hört ;) Så om du har vägarna förbi titta inom och köp dit ett spel eller två haha :) Vad gör man om lördagar när man inte jobbar? Åker och shoppar, myser med vänner över en fika, röjer hemma i trädgården, åker på utflykt? Nästa helg är minsann jag ledig och då ska jag till Kalmar för lite äventyr :D
Ha en fin dag ♥



Btw, jag klarade mig utan att något speciellt hände igår som skulle ha o göra med att det va fredagen den 13:e! Skönt, hoppas ingen annan råkade ut för något speciellt heller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0