Det är när det verkligen spelar roll som man märker vad man har och inte har..

Sovmorgon och idag tog jag en rejäl sådan! Bestämde mig för en halvtimme sedan att gå ner och göra lite frukost och sen bädda ner mig en stund igen. Älskar att ta det sådär jätte lugnt ibland!

I lördes va det som sagt lite smått party här hemma haha jag, Peter och Kim satt här och drack och snackade och fy fan vad trevligt jag hade även om det bara va vi. Hela kvällen satt vi i olika djupa diskussioner och alla sa vad de tyckte, tänkte och trodde. Det var väldigt kul och hoppas verkligen på en sådan kväll snart igen :) Vi deltog även i EARTH HOUR och bara det att vi släkte ner allt mitt uppe i dessa diskussioner gjorde allt så mycket mer "på riktigt". Kvällen flöt på och jag gick och la mig när jag blev trött haha, det blev ju en del dricka i dessa vilda samtal och det fick jag lida för på söndagen!

Igår så jobbade jag 13-22 och när jag stiger in på jobbet så säger Veronica, är du bakfull bör du åka hem igen. Hahah då hade dom haft så otroligt mycket folk innan kl 13.00 men när jag jobbade sen var det jätte lugnt och det va tur de för min huvudverk gick inte att beskriva där i början. Och hur mycket jag åt igår under tiden jag jobbade vill jag heller inte erkänna, helt sjukt! Nu ska jag inte dricka och jobba dagen efter på ett tag, för det är ganska påfrestande. Antagligen därför det va så otroligt skönt att sova länge idag :)

Snart när jag smält frukosten ska jag ge mig ut på en promenad, vädret är inte så lockande men det stoppar inte mig. Inte när det är ny vecka och allt :) Vi hörs sen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0