En åsikt bara..

En sak jag stör mig på ganska mycket är hur folk skriver i gåtor hela jävla tiden! Speciellt på Facebook, typ. Åh jag vill inte detta mer - okej vad är det du inte vill? Jävla idiot - okej vilken är idiot? längtar tills imorgon - okej varför längtar du tills imorgon? alltså ni förstår principen. Jag tror att man skriver så för att man vill att folk ska fråga? och jag kan inte låta bli att störa mig på det. Skriv för fasen ut det istället, om du längtar tills imorgon så är det förmodligen något bra och då kan man ju dela med sig utav det, tycker iaf jag. Och om någon är idiot och man inte vågar skriva ut eller stå för vilken eller vilka som är idioter tycker jag man kan hålla det inom sig istället för att skriva något om det överhuvudtaget.

Nu har jag skrivit av mig lite iaf, känns skönt haha. Ska byta om nu och köra in till gymmet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0