Lugn lördagskväll :)

Phju.. Äntligen hemma efter en lång dag på jobbet, skönt! Ikväll hade jag gärna velat ut och träffat folk och druckit en drink eller två men nix, jobbet kallar imorgon bitti me. Det är faktiskt skönt med en vit helg och för att inte tala om att jag typ hade pajat denna veckans träning om jag hade festat ikväll. Jag har faktiskt sug efter att åka och träna haha.. Jag vet inte vad som har hänt men det känns som att jag börjar komma in i det mer och mer, däremot så känner jag att jag inte riktigt vet hur jag ska lägga upp min träning riktigt för att få bäst resultat. Tänk o ha en PT varje gång man tränar som puschar en och talar om vad man gör för rätt/fel? synd bara att det hade kostat skjortan! Imorgon efter jobbet får det bli en sväng till gymmet och efter det blir det Mjällbymatch på strandvallen :)

Nu ska jag surfa runt lite och invänta att pappa ska ringa, det är lite ombytta roller här just nu haha.. Han är ute och härjar och sen ska jag, hans snälla underbara dotter hämta han :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0