Motivation

Finfin tisdag, aningen kylig men solen skiner och det är ju ett stort + i kanten :D Idag är jag ganska slö, sjuk träningsverk sen igår men jag begav mig in till gymmet idag med bara för att. Om jag inte gjort det hade jag haft svårt för att hitta motivationen tills imorgon. Det är just det som är mitt problem, motivation. Jag vet varför jag tränar och jag vet vad jag vill åstadkomma med träningen men att ta sig ur sängen, soffan eller just det att lägga 1 timme på gymmet kan vara ganska svårt. Ska se om jag kan komma på något knep för att lyckas bättre! Måste även bli bättre på det där med kosten, jag har ingen aning om vad jag bör äta innan/efter träningen eller vad mina dagliga mål bör innehålla och att söka på internet tycker jag är en stor djungel för det finns så mycket, och vad passar mig bäst? jaja det gäller väl att testa sig fram..

Nu ska jag sätta på en kopp kaffe och sätta mig ute i solen, dock med jacka på =/.. Man får passa på nu en stund innan man ska jobba :)




Kommentarer
Postat av: Frida - Feel Good

Ibland är det svårt med motivationen, men man får försöka ligga i ändå =) Kör hårt tjejen!

2012-04-14 @ 22:16:31
URL: http://matsdotter.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0