Svettigt..

Nöjd sitter jag nu här vid dator, precis varit på gymmet i 1,5 timmar och kört kondition och mage och idag rann svetten rejält, nice! Ska snart ta tag i matlagningen det blir iaf lax sen hur jag tillagar den vet jag inte än. Ska se om jag kan hitta något gott recept på nätet, det lär ju finnas en del ;) Ska även fixa så det blir matlåda till jobbet imorgon så att jag inte trycker i mig en massa onyttigheter under mitt 10-22 pass (det är ganska lätt att göra det när man har massa godsaker runt sig i 12 timmar).. Ikväll borde man kanske kolla på Let's Dance? usch fy vad vuxet och tråkigt men det är nog så det lär bli ikväll.. Festa lugnt ikväll och ni som inte festar ha en mysig fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0