Lyckad dag/kväll, check :D

Hemma efter ett grymt Step pass, helt färdig i hela kroppen men jag längtar redan till nästa för det är så kul! Efter träningen gick jag hem till Ursula och vi kollade på filmen Svenssons Svensson I nöd och lust tror jag den hette, rolig och spännande? film haha tänker inte kommentera den mer men kolla på den om ni gillar Svenska filmer :) Vi lyxade även till det med en gyrossallad ifrån Sölvesborgs Pizzeria och det va riktigt smaskigt! Borde gå och lägga mig nu för börjar jobba vid 09.00 imorgon men har lite att kolla igenom på internet, det är ju ändå ganska stort det där internetet eller vad säger ni? haha..



Sov gott och glöm inte att om idag var en dålig dag så betyder inte det att morgondagen behöver vara det. Det är du själv som bestämmer över din dag, vad du vill göra och vad du kommer att göra. ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! Jag hoppas att allt är bra med dig. Jag har ganska nyss börjat blogga och skulle vilja veta lite hur min blogg kan bli bättre,och vad som är bra med den. jag hoppas även att vi kan följa varandra på bloglovin, säg till om du skulle vilja det :)



Kram / http://vendelagranberg.spotlife.se

2012-04-05 @ 23:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0