2012-03-27

Godmorgon. Pigga och vakna? inte jag, har världens träningsverk & huvudverk så denna dagen kommer bli kämpig. Jag har iaf redan hunnit med en runda in till Sölvesborg för ett snabbt ärende och nu ligger jag i sängen igen och ska alldeles strax göra lite ägg och bacon frukost :) Idag skulle ju jag och Hanna fikat men så blev det inte framskjutet ännu en gång. Så vad ska jag göra idag då, tänkte röja lite här och städa min bil och sen in en runda till gymmet sen hoppas jag självklart på något annat kul med :)


Frukost i Bangkok, vi åt frukost på samma ställe där under dom dagarna som vi var i Bangkok och varje dag fick jag ägg formade som hjärtan! Jag tror att någon där gillade mig lite extra mycket, eller? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0