I wish you were here, held me and kissed me goodnight

Ojojoj vilken dag det blev. Imorse åkte jag till Karlskrona för lite jobb med min farfar och när klockan var 14.00 ringde min chef ifrån Preem och frågade vart jag va? haha jag bara vadå jag är i Karlskrona. Tydligen skulle jag börjat jobba kl 13.00 på macken så det va bara att slänga sig in i "den vita faran" som farfar kallar sin lastbil och åka hem och byta om. Va på jobbet 15.20 och jobbade till nu till 22.00.. Dagen blev inte riktigt som den var tänkt haha som det kan gå. Nu är jag ganska trött efter att varit igång hela dagen så snart blir det sängen och sova :) Imorgon ska jag jobba sen på kvällen blir det middag på Bellas med nästan hela personalen ifrån macken, blir nog trevligt! GOD NATT, SOV GOTT, DRÖM SÖTT and BE AWESOME TOMORROW


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0