2012-03-31

Hello my friends? Idag har jag jobbat hela dagen och nu sitter jag och väntar på pizza haha.. Ikväll blir det lite hmm vad kallar man det "chill party" och jag är sjuk pepp! Börjar inte jobba förens kl 13.00 imorgon så hinner sova väck ruset och piggna till :D Varje lördag när jag öppnar på jobbet så är det likadant..

  • Vaknar och tänker fy fan ikväll ska jag bara va hemma och ta det lugnt, sova tidigt!
  • Någon gång mellan 11-12 så piggnar jag till och börjar tänka på vad jag ska göra istället för att sova
  • Efter 12 går tankarna på helt andra håll än att sova, typ som FEST??
  • När jag slutat vid 16.00 är jag seg och trött och planerna på att sova kryper sig långsamt på mig
  • 17.30 börjar man fixa till sig och blir då sjukt pepp på att träffa folk/busa/festa eller vad som helst som innebär att faktiskt göra något socialt

Det är alltid samma sak varje helg haha och jag tror inte att jag är ensam :) Ha det så bra nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0